Tworzymy historię z tym forum firmowym

czy ktoś już korzystał z call center online?

Strona główna > Ekonomia i Biznes > Inne > czy ktoś już korzystał z call center online?

czy ktoś już korzystał z call center online?

21.12.2015 10:07:35 

Pracuję w branży telemarketingu i chciałem zapytać, czy znacie może jakieś platformy telemarketingowe online albo słyszeliście o jakichś powstających?

21.12.2015 18:51:03 

Jest taka fajna koncepcja, to znaczy system telemarketingowy www.callcenteronline.pl, który ma na celu kojarzenie ze sobą telemarketerów i pracodawców. Świetna sprawa moim zdaniem – co prawda dopiero w fazie testów, ale już można zobaczyć jak działa. Bardzo nowatorskie według mnie.

22.12.2015 09:51:59 

Pierwsze słyszę, ale według mnie jest to pomysł wręcz rewolucyjny. Zaraz pewnie okaże się, że praca w call center będzie dla studentów ideałem, jak będą mogli pracować przez Internet. Będę śledzić ten temat na pewno.

23.12.2015 07:30:45 

Moje doświadczenia z call center pokazują, że faktycznie przeniesienie tego wszystkiego do Internetu jest najlepszym rozwiązaniem. Dobrze by było, gdyby jeszcze doszła do tego jakaś rywalizacja między telemarketerami, jakieś punkty czy coś takiego.

24.12.2015 07:38:10 

Dobrze że tutaj pytasz. Ja słyszałem, że takie rozwiązania się świetnie sprawdzają za granicą i czekałem właśnie, aż ktoś wejdzie z tym do Polski. Pewnie będę korzystać.

25.12.2015 13:01:52 

Moim zdaniem największą wadą obecnych call center jest to, że pracownicy się nie przywiązują do firmy. No i właśnie stąd koncepcja na przeniesieni tego do Internetu – wtedy nie będą się musieli przywiązywać, tylko w pewnym sensie będą pracować dla siebie…

29.12.2015 23:16:09 

Osobiście nie słyszałem o tym jeszcze, ale wyobrażam sobie, że będzie to niemała rewolucja – praca w call center bez wychodzenia z domu. Już widzę te ogłoszenia i tysiące studentów zainteresowanych, fajna sprawa.

30.12.2015 10:38:55 

Pracowałem w takim systemie za granicą i zainteresowałem się tematem no i wiem, że teraz jedna firma stara się taką platformę uruchomić w Polsce. Tu masz linka callcenteronline.pl. Fajna sprawa, dialer, statystyki, grywalizacja pomiędzy pracownikami – ogólnie wróżę spory sukces.

31.12.2015 07:22:38 

Cześć wszystkim. Jestem w branży od dobrych kilku lat i widzę, jak tradycyjne call center przestają działać, dlatego cieszy mnie, że ktoś w końcu zaczyna coś z tym robić. Na pewno będę się przyglądał, jak to się będzie rozwijać i być może nawet sam wejdę w temat.

Ostatnio dodane posty

Hej! A słyszeliście może o debatach, które organizowane są przed wyborami? To też fajna okazja, żeby poznać poglądy kandydatów na żywo. Może należałoby wziąć udział?

Dzień dobry! Ja jestem bardziej zainteresowany kwestiami społecznymi. Chciałbym wiedzieć, jakie są propozycje kandydatów dotyczące wsparcia dla lokalnych organizacji społecznych i inicjatyw obywatelskich. Czy ktoś ma na ten temat jakieś informacje?

Cześć! Ja osobiście wierzę, iż ważne jest, aby mieszkańcy mieli szansa świadomego wyboru swoich przedstawicieli. Właśnie wobec tego pożądane byłoby znać programy wyborcze kandydatów i porównać ich propozycje.

© Copyright Firmowe.forumzwiedza.biz.pl - Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Polityka Prywatności

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies oraz naszej polityce prywatności.